Πλοήγηση & Αγορές

Πώς θα βρω το προϊόν μου;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας έχει γίνει κατανομή των προϊόντων μας ανάλογα με το τμήμα στο οποίο ανήκουν. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο αλλά και πιο γρήγορο να βρείτε ακριβώς αυτό που ψάχνετε.

Επίσης, έχουμε δημιουργήσει ειδικά φίλτρα σε κάθε κατηγορία προϊόντων για να είστε σε θέσει να φιλτράρετε και να βλέπετε μόνο τα προϊόντα που επιθυμείτε.

Στην περίπτωση που ψάχνετε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο αναζήτησης στο πάνω μέρος της σελίδας. Συμπληρώστε το όνομα του προϊόντος, αν το γνωρίζετε, ή το είδος του πχ "Παντελόνι" και πατήστε Enter ή κάνοντας click στο κουμπί "Αναζήτηση".

Αν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της πλοήγησής σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι" να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί " το οποίο βρίσκεται δίπλα ακριβώς από το προϊόν. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά καθώς και όλα μαζί.

Παραγγελίες

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο "Προσθήκη στο καλάθι" δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο κουμπί "Ολοκλήρωση της παραγγελίας" που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τα στοιχεία χρέωσης καθώς και τον τρόπο πληρωμής και αποστολής της παραγγελίας σας.

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας μέσω E-mail στο shop@theuniformcompany.gr όλο το 24ωρο καθώς και τηλεφωνικά στα 2810 252585 / 6995303030 κατά τις ώρες και ημέρες της λειτουργίας του φυσικού καταστήματος μας.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται εκτός των παραπάνω ωρών και ημερών εξυπηρετούνται, κατά προτεραιότητα, την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία μου;

Αφού τελειώσετε τη διαδικασία καταχώρησης των στοιχείων σας και πατήσετε "Αποστολή παραγγελίας", θα λάβετε ένα μήνυμα στο email που έχετε δηλώσει το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί. Σε αυτό το μήνυμα αναφέρεται και ο κωδικός της παραγγελίας, τον οποίο καλό θα ήταν να κρατήσετε.

Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Στην εισαγωγική σελίδα του site μας, στο κάτω τμήμα της σελίδας υπάρχει ο σύνδεσμος "Ο λογαριασμός μου". Στον πίνακα ελέγχου που θα εμφανιστεί, κάνοντας click στις "Παραγγελίες" μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε παραγγελία σας και να ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία αυτής.

Παράλληλα μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα που έχει γίνει η καταχώρηση. Με αυτόν τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να ρωτήσετε για οποιοδήποτε θέμα άπτεται της εξέλιξης της παραγγελίας σας.

Τέλος μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στα 2810 252585 / 6995303030.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται αυθημερόν με δύο τρόπους εφόσον έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν. Και στις δύο περιπτώσεις θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας και το όνομα σας. Οι τρόποι είναι: • Με e-mail στο shop@theuniformcompany.gr • Τηλεφωνικά στα 2810 252585 / 6995303030

Πληρωμές

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα VISA / MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια για παραγγελία μέσα από την ιστοσελίδα μας. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από ένα πλήρως πιστοποιημένο σύστημα κατά το διεθνές πρότυπο ασφαλείας PCI DSS. Επιπροσθέτως, υποστηρίζει πλήρως το πρωτόκολλο ασφαλείας EMV 3-D Secure μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.

Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Αφού έχετε συνεννοηθεί μαζί μας για το ακριβές ποσό που θα περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, εξοφλείτε την οφειλή σας σε μία από τις παρακάτω συμβεβλημένες τράπεζες:

EUROBANK: 0026.0330.10.0200284855
EUROBANK IBAN: GR3002603300000100200284855

ΕΘΝΙΚΗ: 204/440461-04
ΕΘΝΙΚΗ IBAN: GR3701102040000020444046104

Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο shop@theuniformcompany.gr στέλνοντας μας φωτογραφία τo αντίγραφο της κατάθεσης των χρημάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Η επεξεργασία της παραγγελίας σας θα ξεκινήσει μόνο μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης και ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται από τότε. Εάν δεν έχει επιβεβαιωθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία θα διαγράφεται.

Με Αντικαταβολή Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία. Το κόστος της αντικαταβολής ανέρχεται στα 2€.
Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα στην επεξεργασία της πληρωμής σας, ή αν θέλετε να σας προτείνουμε άλλες μεθόδους πληρωμής, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2810 252585 / 6995303030.

Αποστολές

Πότε θα παραλάβω;

Στη The Uniform Company η πολιτική μας είναι να παραδίδουμε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατόν. Έτσι, αν η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μέχρι τις 12 η ώρα το μεσημέρι κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε εργάσιμης ημέρας, θα επεξεργαστεί από εμάς την ίδια ημέρα εφόσον αφορά ετοιμοπαράδοτα προϊόντα. Οι παραγγελίες πέραν αυτής της ώρας επεξεργάζονται την ακριβώς επόμενη εργάσιμη ημέρα. Πιο συγκεκριμένα:

Κρήτη & Αττική: 1-2 εργάσιμες ημέρες Υπόλοιπες Περιοχές: 2-4 εργάσιμες ημέρες
Σε περίπτωση που βρίσκεστε σε απομακρυσμένη περιοχή σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά ή με email για τον χρόνο παράδοσης. Σας ενημερώνουμε ότι στην πιθανότητα εξάντλησης αποθεμάτων, η αποστολή της παραγγελίας σας μπορεί να χρειαστεί κάποιον επιπλέον χρόνο, τον οποίο θα σας γνωστοποιήσουμε τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail.

Πόσο θα μου κοστίσουν τα μεταφορικά;

Η παραλαβή των παραγγελιών από το κατάστημά μας γίνεται δωρεάν και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας σας. Η The Uniform Company ακολουθεί στρατηγική χαμηλού κόστους σε όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της κατά συνέπεια έχει πετύχει προνομιακές τιμές στα μεταφορικά, ενώ από ένα ποσό και πάνω η παραγγελία φτάνει σε εσάς εντελώς δωρεάν. Λεπτομερέστερα:

  • Για παραγγελίες αξίας 80€ και άνω, τα μεταφορικά είναι δωρεάν, διαφορετικά το κόστος των μεταφορικών ανέρχεται στα 3€.

Επιστροφές / Αλλαγές

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

H The Uniform Company φροντίζει η ποιότητα των προϊόντων της να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινάει από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και διαπερνά όλη τη λειτουργία της εταιρείας μας. Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία με e-mail στο shop@theuniformcompany.gr όλο το 24ωρο ή τηλεφωνικά στα 2810 252585 6995303030 κατά τις εργάσιμες ώρες και μέρες, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Αναφέρετε στους συνεργάτες μας το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν.
*Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να επιστραφεί με την απόδειξη του και στην κατάσταση που το παραλήφθηκε χωρίς να έχει υποστεί καμιά μεταποίηση ή φθορά.

Μπορώ να κάνω αλλαγή κάποιου προϊόντος;

Αν αγοράσετε κάποιο προϊόν και δεν σας ταιριάζει 100% σε νούμερο ή σε μέγεθος δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Εμείς θα αναλάβουμε να το αντικαταστήσουμε δωρεάν. Το επιστρέφετε με την courier που το παραλάβατε και χρέωση δική μας. Όταν το λάβουμε και εφόσον βρίσκεται στην κατάσταση που σας είχε σταλεί χωρίς να έχει υποστεί καμιά μεταποίηση ή φθορά θα σας αποστείλουμε το καινούργιο προϊόν που επιθυμείτε. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
*Οι αλλαγές γίνονται εντός 15 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. *Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να επιστραφεί με την απόδειξη του και στην κατάσταση που το παραλήφθηκε χωρίς να έχει υποστεί καμιά μεταποίηση ή φθορά.

Επιλέξτε τμήματα